Its like you were my favorite drug,,


Idag är det bara 3 veckor kvar till Julafton, men mycket hinner hända tills dess..
Bland annat så hinner jag gå i skolan12 dagar till, 12 hårda dagar med prov och sånt tråkigt. :P
Idag var ändå en ganska bra dag, jobbade en del på morgonen tills jag träffa Lejla,
efter en del plugg med henne såg vi 45 minuter av Twilight, så grymt bra !
Ska nog se den på bio också, lite mysigare än att sitta i ett klassrum  =)
 Innan jag sluta var det dock dags för psykologi lektion,
där gjorde vi små rollspel om försvarsmekanismer, det var väldigt roligt !!
Så lite nytta har jag allt fått ut av min skoldag trots allt ..

                   

Har laddat ner lite mer musik nu när jag varit hemma, skulle bränna över det till en CD-skiva så att jag har något i bilen, men jag var inte tillräckligt teknisk ..
får hoppas att min pappa kan !
Fick föresten en present av honom nu när han kom hem, haha han är så söt, mer kan jag inte säga.

Ikväll är det åter dags för fotbollsträning, men innan dess måste jag verkligen plugga Religion.
Ska bara äta en bit mat, sen är det jag som blir stud tills 20.30 då jag blir fotbollsproffs ;)
Ha det gott, so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0