Wish I could keep you much longer,


Sitter vid min laptop och kollar runt på bilder från året som gått,
en del bilder är bättre minnen än andra, men det är så det är...
Allt händer av en orsak, och trots det så har de mera negativa bilderna en gång betytt något ,.
Samtidigt har jag min nya snygga walkman mp3 i öronen,
låtar med Akon och Chris Brown spelas på högsta volym,
för tillfället finns det inga bättre killar än dom två =) .

Idag fick min vän Maria även stå ut med låtarna på tåget från Göteborg,
jag skulle visa henne vilka fantastiska låtar jag hade,
och hon diggade allt till några =).
För övrigt så blev det inte direkt någon shopping för mig, men desto mer för Maria !
Dock hittade jag ett par ursnygga jeans, men Maria sa vad min moder hade sagt..
Jag har oerhört många jeans, och jag använder inte ens 1/10 av dem,
men jag har ångest nu, för dom jeansen var så perfekta fast jag får tänka positivt, plånboken är desto gladare..
Aja, detta kommer tynga mig i ett par dagar..  I-lands problem säger jag bara..

Nu ska jag återigen sätta på min hårddisk, denna dag ska avslutas med "The Notebook",
Om ni inte har något att göra så kan ni alltid lyssna på Akon med "Keep you much longer",
jag älskar hans texter, dom är värda att lyssna på liksom Chris Brown såklart !!
Ha det fint, So long elina

                                             Darkness in the night,
                                           I´ll find that light for you.
                                             As long as I got eyes,
                                            I´ll have a sight for you.
                                   Long as I alive baby, I´d die for you.
                                        Because I wanna be with you...


Kommentarer
Postat av: Diana,

:O:O:O:O:O

är det jag som sagt den låten till dig?? :D hehe

Akon - keep you much longer!??!

haha, för Fredrik visade mig och patricia den låten för 2-3 veckor sen :D , och I LOVE IT :D:D:D:D

<3hade faktiskt den låten på när ja läste bloggen (;

>GOTTNYTT ÅR ! vi hörs imorn<3 måste ju ses vid torget vid 12slaget;) och du . jag ärn og inte nykter =P

2008-12-30 @ 23:17:46
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Emilia

Yes vi ska till torget! Ja så har vi tur så kanske vi ses! Annars får jag önska gott nytt år nu! Gott nytt år! :P hehe! Ha en bra kväll!!

2008-12-31 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0