I find heaven on earth,


Skolan var ganska kort idag, den innehöll enbart en psykologilekion.
Men stannade för att jobba med lite matematik och för att prata med Anders..
Samtalet med Back kunde jag skippat, det psykade ner mig ..
Ne, så allvarligt var det inte, men ibland blir jag så besviken på mig själv.
JAg tänker först efter att jag har gjort mina saker, men det ordnar sig =)

Vid 11.30 gick jag till gymmet för att få upp humöret,
och efter 2timmar så var det på topp och då åkte jag hem igen.
Sedan dess har jag suttit med min och Tobias laptoppar , haha
har laddat ner ny musik, kollat hur broder Tobias har det i Sydamerika, och pluggat !

             

Om jag skulle säga att jag inte var avundsjuk på honom så vore det en lögn.
Men det är lugnt., för snart kommer även min tid då jag får leva livet =)

Nu tänkte jag ta tag i mitt religionsprov, måste plugga massa så att det går bra.
Provet är på fredag, så det är lika bra att börja.
Ha det så fint, so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0