Hem, ljuva hem...


Nu sitter jag hemma i Klockargården igen efter min vistelse i Stockholm under julen.
Efter att ha åkt sent på eftermiddagen kom vi hem vid halv nio tiden igår...
Sedan dess har jag packat upp alla mina nya shopping fynd och julklappar =)
OCh det kunde inte bli mera lyckade prylar än dom jag fick eller köpte !

Min dag har spenderats till viss del med en vän till mig,
och egentligen skulle jag befinna mig på fotbollsträningen,
men jag är fortfarande väldigt hostig och förkyld, liksom jag vart hela julen..

Imorgon blir jag back on track igen,
då ska jag tillsammans med Maria åka till Göteborg,
hon trodde jag hade tröttnat på shopping efter Stockholm, men det har jag inte.
Så imorgon blir en shopping-dag tillsammans med min Maria =)

Nu är det dock dags för en film från min hårddisk, ha det fint !!
So long, elina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0