Ett enda stort Julfirande dagarna långa,


Nu har det hunnit bli annandag-jul, eftersom klockan är halv 3 på natten..
Julafton blev jättebra, och juldagen likaså =) .
Julafton spenderades hemma hos Sofie i Stockholm där det blev Kalle Anka + paket,
för min del blev det bland annat en walkman mp3, ett armband från snö, body lotion, A piece of cake-boken, ett nattlinne, smink och så vidare. Jag är iallafall väldigt nöjd och fick mycket av det jag önskat mig !
Juldagen spenderades först "hemma" och vid 17 åkte vi till Björns moder och hennes familj + lite släkt för julmiddag och en massa prat och skratt.
Hon bor lite utanför i Sollentuna så vi tog bilen, så nu har även lilla jag kört bil i Stockholm..
Vi hade det så trevligt att vi kom hem nu, alltså strax efter klockan 02 =)

Nedan följer ett par bilder från Julafton;




Detta fick bli en liten sammanfattning, orkar inte skriva så mycket mera.
Men jag har det toppen här i Stockholm, och imorgon är det shopping som gäller !!
Så nu är det dags att få ett par timmars sömn, so long elina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Din kjol va fruktansvärt snygg! Jag älskar den!

2008-12-28 @ 21:55:24
URL: http://lisurt.blogg.se/
Postat av: Maria

håller verkligen med, sjukt snygg!

2008-12-29 @ 21:26:45
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0