Drömmer mig bort till "Down Under" ,


Nu har jag suttit i min säng i ett par timmar och bara kollat igenom kataloger och internet sidor som handlar om Australien. Fick en del information från mässan i Göteborg för någon vecka sedan som jag ännu inte kollat igenom. Så jag tog mig tid nu, och jag har verkligen varit i drömmarnas land..
Det är helt otrloigt, jag vill ta första bästa flyg och bara åka till Down Under !
Skrev även ett mail till Kilroy education efter att ha läst om lite studiegångar som man kan gå. Jag har inte varit inne på några studier tidigare, men efter att ha läst om Diplomutbildningar som var på 1-2år så var jag lite smått fast. Får se om det blir något av det, är fortfarande väldigt osäker..
Det jag vet är att jag iallafall vill åka ner dit, bara komma bort, slappna av, kanske jobba lite extra och bara leva livet för ett tag.



Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg till Australien, det vore en dröm som gick i uppfyllelse.
Problemet är att ingen av mina närmaste vänner är likna sugna, och klarar jag verkligen att åka själv..
Jag får överväga att låta en dröm rinna ut i sanden pga att jag inte har någon resekamrat, nej det får inte hända.
Inget ska få stoppa min dröm, det enda är isåfall det ekonomiska som ska få stoppa mig ;) .

Jag älskar landet, det verkar så himla fint och min bror som varit där säger att det faktikst är ganska likt Sverige.
Bara att det är varmare klimat och mer vatten.. Skulle vara så häftigt att bo i en storstad och samtidigt ha stranden nedanför som på bilden ovan med Surfers Paradise ..
Åhh, jag kan inte vänta.. Hoppas verkligen att det blir nyår 2010 i Australien då jag även ska fira min 20årsdag..
Min högsta önskan ska bli verklighet, det måste den bli =)

Hoppas ni haft en bra start på er nya vecka, det har jag haft.
Ha det bäst, so long elina .

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: aah då fattar jag. haha ja, verkligen en slump! :o =)

2008-12-01 @ 20:35:41
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/
Postat av: Line

Australien är en blandning av Sverige och Spanien är det många som säger ;) Det verkar vara helt underbart där!

2008-12-01 @ 23:26:26
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0