Dan före dopparedan´ ,


Hej mina kära vänner =)
Nu är jag tillbaka igen, efter ett par dagar i isolering.
Mitt jullov började med en helt fantastisk utekväll med mina vänner,
dock resulterade detta i att de kommande tre dagarna fick spenderas i sängen,
alltså från i lördag tills igår låg jag hemma i sängen med 39-40 graders feber...
Nu är jag feberfri, men ganska förkylld och med halsont, men jag ska fira jul ändå.
Så nu befinner jag mig i Stockholm, dock en dag senare än beräknat
men vi kom iväg och det är huvudsaken =), ville inte ligga sjuk hemma i Vinninga..

Nu ska jag återgå till mitt sällskap, vi ska klä deras gran och ha det mysigt !
Så nu kan jag inte sitta här mer, ville bara förmedla till er att jag fortfarande lever ;)
Hoppas ni mår bra, So long elina

Kommentarer
Postat av: Maria

glöm inte ditt hemliga uppdrag ;) God jul och gott nytt år syrran, puss!

2008-12-23 @ 23:09:40
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0