What a night .


Tjoho, nu har jag kommit hem igen !
Gårdagen på Måndax var alldeles underbar .
Den bästa av alla jag varit på i sommar faktiskt.
Det började med lite förfest hemma hos Maria, vi var 7 flickor.
Tog sedan bussen in och kom därför dit ganska tidigt, vid ca 22.45.
Inte så mycket folk just då, men hittade då Charlie o co som jag samtalade med.
Tiden gick fort och helt plötsligt var det knökat .
Kvällen/natten spenderades till största del med Maria och Sofia, vi hade grymt kul !
Önskar man kunde sätta kvällen på repeat  ;) haha.
Träffade även ovanligt många som man kände, vilket gjorde det hela mycket bättre .
När klockan sen blev 02 gick jag o Maria till vår kära vän Trosan aka Andreas !
Sen for alla Vinningabrudar hem vid halv 3, då fick jag vänta ett slag innan Diana kom.
Vi fick skjuts hem till henne där vi snosade.
Diana var även morgonpigg o var uppe redan vid 9 tiden, medan jag vaknade 12.30 !!
Det är så det ska vara , och tack alla för igår det var toppen !! =)

                 
                                 Me, myself and I, redo för paarty !

Maria försöker desperat få upp sin flaska, medan Sofia njuter av sin drink!

             Jenny, Marie, Sara och en till flicka, glömde namnet (A)

             Söta Lina var på hugget, och självklart körde vi lite twister ..
                             
                                  The sisters ;) långt in på kvällen ..


Ikväll ska jag kila in till staden igen.
Det är nämligen biljard och middag som gäller med fotbollslaget.
Detta är istället för träning, och jag som tänkt komma igång på riktigt nu ..
Men det ska bli riktigt trevligt, men innan dess ska jag ta en liten vila .
Take care o ha de toppen !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken trevligt kväll vi hade, mkt lyckat! ;) det vore jättekul om du har lust att adda mig på msn och skicka bilderna som du tog, själv glömde jag ju kameran hemma :( kram

2008-08-19 @ 20:58:48
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: Sofie

Söötis!! verkligen en fin bild på dig den första.!! ;) hihi

2008-08-20 @ 13:40:36
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0