Vilken feest .


Halloj på er!
Nu har jag varit vaken i 1 timma, och kroppen är sådär lagom seg.
Gårdagens fest blev riktig lyckad, var inte så taggad men på första förfesten ändrades inställningen.
Vi var ca 10st hos Julia o Lisa Th, där kördes bla vattenfall och ett till liknande spel..
Sen for vi vidare till Klubblokalen där resten av laget var samlat + vår tränare =)
Det blev prat, musik, lite dans och twister, mitt i allt bjuder även Crille på korv och de var ju inte fel .
Vid 23 kom våra skjutsar och plockade upp dom som var myndiga för att fara vidare till Stadt.,
Till en början var det ganska dött, men snabbt blev det riktigt mycket folk ändå.
Hela kvällen/natten var hur lyckad som helst, så detta får vi i laget göra oftare ;) .




Blev inte så jättemycket fotat, men här över sammanfattas delen på klubblokalen ;)

Imorse, eller aa vid 11.30 fick jag sms av Charlie, så nu ska jag ut på en roadtrip med henne.
Vi ska fixa lite saker med jobbet och så blir de väl lite annat kul också ;)
Ha de så bra, och ta de lugnt !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller absolut med dig om att detta måste göras om fler gånger=)...måste ju börja värma up inför årsfesten i tid;)

2008-08-23 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0