Va, va, va ?


Då var skolan slut för idag, eller den har varit slut i snart 1 timma för mig.
Har hunnit med ärenden som skulle fixas nu och även lite sällskap av Ida.
Men nu är jag tillbaka på skolan igen, Diana ringde så vi ska väl hitta på något snart när hon slutat.
Ska nämligen ha en diskussion om rätt och fel, vi har lite olika åsikter på den fronten just nu ..

Förövrigt så har min mest använda replik denna dagen varit : Va ?
jag hör fortfarande jättedåligt på öronen,
så speciellt Ida har blivit utsatt för upprepande svar ett antal gånger ;)


Ida o jag från 2:an på Västra, men nu är det DLG som gäller!

Hmm, ja nu får jag sitta här ett tag till.
Kollade precis Dianas schema, och det är slut 14.20 !!
Men, hon kanske fick sluta tidigare , så vi hoppas på det .
Ha de så bra,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Diana

och vem vann den disskussionen?? JAG JAG O JAG !! mahahahaha =D

2008-08-25 @ 19:34:36
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: ida

haha döv öra!!!!

2008-08-26 @ 09:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0