Memories..



Shiet, vilken tid det tar att kolla igenom alla kort man har på datorn..
Det har ju samlat på sig en del under året, och jag har nu valt ut några av dem.
Eller det blev över 200 kort, så det ska nog räcka till mina album !!
Korten är från början av förra sommaren fram tills nu,
och trots att det bara gått ett år har mycket hunnit att förändras på många olika sätt !

Här nedan får ni se några av de kort som ska framkallas.








För att jag skulle orka med detta hårda jobb så behövde jag en paus,
min paus blev att löpa 4 km, det fick räcka för idag och efter det lite styrka !
Jag måste komma igång lite igen, man glömmer den härliga känslan så fort ..

Ikväll kommer nog även Diana hit lite igen,
direkt efter jobbet.. eller jag vet inte hur de blev sagt !
men men , det återstår att se !
Nu ska jag slappa lite,
ha de bra!
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

snyft, får inte "syrran" ens vara med på en enda liten minnesbild? ;) tihii!

2008-08-17 @ 22:40:42
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Maria

snyft, får inte "syrran" ens vara med på en enda liten minnesbild? ;) tihii!

2008-08-17 @ 22:41:37
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0