Träning


Nu sitter jag här igen,
tycker om att vara för mig själv i mitt stora hus för tillfället,
för så fort jag umgås med någon eller hör folk prata så inser jag hur dåligt jag hör
och detta gör mig bara på dåligt humör, nästan så att jag vill gråta..
Så jobbigt är det ska ni veta..

MEn strax måste jag ändå bryta min ensamhet,
ska upp och träna fotboll, men får se hur de går.
För det var ju efter tisdagens match som de även blev lite värre i öronen,
det är inte bara vaxpropp utan jag har även ont i öronen..
Hmm det är svårt det här.

Sen när jag ändå håller på att rada upp mina problem kan jag lika gärna fortsätta.
För jag har en tendens att alltid inse saker först när det är försent !
Och visst jag kanske vet att det är upp till mig nu, men ändå inte..
Jag har trots allt sagt min mening och visat vad jag tycker, så det hänger inte på mig !
När det är jag och du känns de så bra, ingenting är tillgjort utan allt är perfekt.
Fast jag hatar att jag alltid ska förstöra för mig själv, och den jag älskar..
eller kanske borde jag säga tycker om..
Jag vet inte om de är rätt eller fel, för jag vet att alla andra hatar dig,
men trots allt är det mina känslor, och dom kan jag inte rå för..
I had you once, now I want you back <3


'Cause forever we'll be, More than friends ..

Ah, förlåt.. men jag var bara tvungen att skriva av mig,
Nu måste jag packa väskan och komma på andra tankar,
Ha de så bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha det va annas syster elina jag mena =) Jadu, det har gått segt det här året, men nu har vi lite aktiviteter i höst =) Du får gärna komma på nån av dom om du vill :) Hur går det med dina stackars öron då? Lider med dig.. Jag hör också dåligt, sjukt jobbigt att säga VA? hela tiden :P Men jobbigt att det gör ont också.. Vad har farbror doktorn sagt då? krya på dig iaf =) Kramar

2008-08-28 @ 19:22:07
URL: http://lisurt.blogg,se
Postat av: Diana,

hallå! ring mig när du ser detta =)



o du !

jag har klarat mitt mål !! på jobbet=P för idag ;D haha!

2008-08-28 @ 19:26:45
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0