Tisdag.


Då har ännu en dag runnit förbi.
Idag fick jag ta avsked av min bror, och nu sitter han på tåget hem till Norge igen.
Det var tänkt att jag skulle farit med honom, men de blev ändrade planer..
EFter avskedet så for jag till Lejla.
Vårat möte började även idag med en massa prat,
det finns ju en del att tala om när vi inte setts på över 1 månad !
Sen blev det en sväng till McDonalds, idag också..
Och jag o lejla har alltid lika kul så det var på tiden att hon kom hem..





Hmm, nu sitter jag här med bärbara datorn,
Vet inte riktigt vad som sker..
Väntar på ett samtal från Diana !!
Det får väl uppehålla mig resten av kvällen.

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0