Stockholm vs Lidköping


Nyss hemkommen efter min lilla stockholms vistelse.
Dock kunde den blivit mer långvarig, eftersom jag o jenny är lite sega av oss..
Klockan 9 satt vi på tunnelbanan och 9.07 gick tåget..
Men vi hade turen på vår sida, tåget var försenat !!
Så kan de gå när man tänker att man har gott om tid, vilket vi hade, om vi inte missat första tunnelbanan då..

Iallafall, vår resa tog drygt 3 timmar.
Fast den kändes kortare, kan väl bero på att vi underhåller oss så bra!
Denna resa fylldes även den med PSP, mp3, tidningar och prat .
När vi kom til Skövde tog vi sedan bussen vidare hemåt.

SÅ tack för denna resa/vistelse i Stockholm, min lilla kusin.
och såklart tack sofie o björn, det är allt bra att ha syskon i storstaden =)



Förövrigt vill jag bara tillägga att Stockholm är helt underbart!
Älskar människorna där, hur dom är, klär sig och allt sånt, Love it !!
Så det känns alltid lika bittert att komma hem till tråkiga Lidköping.
Eller Lidköping är ju mysigt, men såå tomt .. de händer aldrig något.
Får väl säga att jag är liite avis på min syster som får bo där.

Men aja, iallafall senare ska jag in till lilla staden,
för idag händer det faktikst något .,
Det är hjulafton, lite av tradition att åka dit att kolla,
om man bortser från förra året (A)..
Så ska träffa Diana där, och kanske Lejla..
Men först ska jag hoppa in i duschen o packa upp.
ha de så bra,'
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jasså du, men du får la ta och flytta hit då lillan, så har jag någon att leka med också ;) hihi!!

2008-08-15 @ 07:41:28
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0