PSP freak..


God Morgon,
nu har jag precis tagit en dusch efter att sofie o jenny väckt mig !
Det blev ju lite sent igår ..
Efter att vi haft pizza/sallad och godis mys så gick sofie o björn till sängs,
men jag o jenny har ju datorn i vårat rum så jenny fastnade framför den och jag vid PSP..
Jenny har nämligen ett jättesött rosa psp, så jag har både kollat klart på en film o spelat Sims ;)
Så jag tror vi somnade först efter 01, men de var det värt !!

















Idag vet jag inte vad som sker..
Jenny vill hitta på något kul, men vad är det som är kul då ?
Själv skulle jag mer än gärna kunna gå på staden idag igen,
för man hinner ju inte med allt på en dag ..
hmm, jaja vi får se vad som händer,
vi är ju lite lata av oss, så de dröjer väl innan de händer något ..

MEn snart är det iallafall dags för frukost..
När jag slitit mig från datorn, Sofie från PSP:n och Jenny från TV:n.. ;)
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0