Orange County,


God Morgon,
skola idag igen men vi har sovmorgon till 11.10, wiho !
Det är endast Naturkunskap B och Matte C som gäller .

Just det, angående mitt besök på vårdcentralen..
Det gav inget resultat, jag hör fortfarande hur dåligt som helst.
De dom sa åt mig var att ta revaxör i 1 vecka, sen fick jag en ny tid.
Hmm okej så jag ska alltså inte höra på ytterligare 1 vecka det var ju kul..
Det är sjuuukt jobbigt kan jag ta och meddela, så jag vet inte hur jag ska stå ut ?

Diana muntrade iallafall upp mig igår då hon återigen besökte mig.
Vi såg även på O.C, sista avsnittet på box 3, det kan ju inte bli mer ledsamt.
Så nu måste jag låna box 4 av kinesen =)



Oj, nu har tiden sprungit iväg,
jag måste ju åka buss och den går om 40 min !!
HAr en del att fixa tills dess.,
Ha de så bra,
pussokram

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har också vart där o då sa de så till mej men då visade det sej att jag hade öroninflamation istället. Tycker du ska ringa till dem igen..

2008-08-28 @ 10:24:34
URL: http://sandralunstrom.blogg.se/
Postat av: Diana

jag fick din kommentar nyss :D haha ,, samtidigt som jag var inne..



det går sådär ska ja säga dig ,, inget sålt än. men men vi får se vi får se !! ^^



har ju bara suttit i 30 min än så länge,

menmen.hörs kanske ikväll!!

puss<3

2008-08-28 @ 18:03:31
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ahh O.C är aldrig fel.. Dom sista avsnitten är alltid så sorgliga.. Men dom första säsongerna är så himla bra!

2008-08-28 @ 19:24:21
URL: http://lisurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0