Naturhistoriska museét.


Idag har varit en lärorik dag ..
Eller jag, sofie och jenny bestämde oss för att besöka Naturhistoriska museét !
Det är faktiskt ganska så kul eftersom man inte bara går och blegar, det finns en del att testa också.
Så vid 12 tiden for vi iväg och inte förän vid 18 åkte vi därifrån.
Då hade vi också hunnit med cosmonova, där vi såg 3D-film .

Efter detta besökte vi Kungsträdgården där Ung08 pågår,
det är en slags festival som pågår ett par dagar nu innan skolan börjar,
men för våran smak så var det alldeles för mycket fjortisar som vistades där..
Så vi gick vidare till Kungliga slottet, det såg ju ut som vanligt med alla sina söta vakter..

Här nedan följer lite bilder från dagens bravader:


Innan utflyckten var det dags att fixa naglarna..











Nu har vi slappat här hemma ett tag, och de blir lugnt resten av kvällen.
Imorgon åker jag o jenny hemmåt igen, tyvärr !!
Men som sagt, snart är jag väl här igen så det går bra ändå.
HA de toppen, vi snakkes.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste åka dit igen,jag längtar igäl mig när jag ser dom bilderna:(

2008-10-15 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0