Min favorit syster.


Då var ännu en helg förbi.
Men den har varit väldigt bra .
Både fredag- och lördagskvällen innehöll matfestivalen.
Och igår blev det bilen dit och på vägen hem såg vi lite cruising i Lidköping.

Idag blev det en lång sovmorgon,
sen fick jag äta lite mat innan det var dags för samling.
Det var match med A-laget och det blev vinst, härligt !!

Imorgon är det återigen ny vecka med nya tag.
Men det innebär även att min syster kommer hem på besök.
Hon ska stanna här i en hel vecka, så det ska nog bli bra,
på fredag kommer även broder min från Norge och då är toppen nådd.


Sofie när hon provade klänningar inför balen,
jag och Amanda nöjde oss med flashiga boleros ;)  feb -07

Ni ska även få se lite bilder från gårdagens matfestival med Diana o Fredrik,
Men diana är ganska seg med att skicka över dom, så de blir en annan dag.
Nu är det dags för film för min del., ha en fortsatt trevlig söndag.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

vad roligt att tobbe kommer samtidigt som sofie, då kommer du allt må som en prinsessa :D heeh! det är du värd syrran! Ha det bäst, å bra jobbat på matchen, fan vad gött! hehe, puss å kram

2008-08-31 @ 20:45:11
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va skojjsigt att ni vann =) hur ligger ni till i serien då? =)Hur går det med öronen? hör du något nu.. Ha det fint.. Kramar

2008-08-31 @ 21:28:09
URL: http://lisurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0