Matfestivalen


Gårdagen spenderades först i skolan där vårat arbetlag hade invigning av de nya lokalerna.
Därefter gick jag och Ida och satte oss vid fontänerna och pratade massa strunt !!
Sedan skiljdes vi åt och jag åkte då till Diana som blev sällskapet resten av kvällen.

Vid 20 kom vi till Skövde där Matfestivalen var i fullgång,
ingen av oss hade varit där förut så vi visste ingenting,
och träffade därför Dianas kompis Anton.
Anton hade med sig sin kompis Melinda,
och dessa två var vi med en stund innan Melinda skulle åka.
Sen gick vi vidare och kollade på allt som fanns och träffade lite olika folk.
Vi köpte ett mathäfte och sedan blev det spanska våfflor.
Och Diana har tjatat på mig att vi ska åka dit ikväll igen,
så det får nog bli så om jag hinner efter matchen.

Just det, vi skulle åka hem vid 23.15, men det slutade med att vi var hemma 01.30..
Alla bussar var fullastade trots massa extrabussar, men vi kom ju iallafall hem tillslut..





              

Sådär,, nu får vi se om de blir mer bilder imorgon om det återigen blir skövde ikväll igen.
Skulle åka med både lite nytt och gammalt folk då, så de ska väl bli bra !

Och just det, kan ju bara säga att min hörsel är som vanligt,
lite jobbigt men jag får överleva det ändå !!

Får inte glömma att tillägga att två speciella tillfällen infann sig igår,
det första med Ida vid fontänen, och det andra i skövde i min telefon..
Hmm, ja jag kan inte säga mer än så..
Men det betyder så mycket, och orden kommer finnas kvar för alltid <3

Neh, nu ska jag göra lite nytta kanske..
ha de bäst !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, ser ut som att ni haft roligt syrran, hoppas att du är pigg till matchen bara ;) Ses!

2008-08-31 @ 10:36:57
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0