Matfestival x2



Min kära kompis Diana vaknade till liv, jag menar såklart hon ställer upp för mig !
Bilderna överförs för fullt på delade mappar så jag tänkte att jag kunde uppdatera redan nu.

Som sagt, igår tog vi den gula skönheten till Skövde o matfestivalen.
Det var jag, Diana och Fredrik. sedan i skövde träffade vi på ¨lite annat folk.
Gårdagen var allt väldigt trevligt, men mot slutet frös jag nästan ihjäl, så vi for hem.
Skjutsade hem Diana o Fredrik till Lidköping där cruisingen fortfarande höll på vid 00.30..
Sedan följdes ett samtal med en väldigt fin person <3
Sängen kallade tyvärr sen och jag somnade fint vid halv 2.


Diana o Fredrik på Hertig Johans torg, Fredrik åt friterad banan med sirap o glass..

I like Pizza..                                        Jag och Fredrik är så söta :P

Diana o jag tyckte om de spanska våfflorna med choklad!

Jag och DIana, vi listade ut att vår vänskap har varit i 5 år <3 naaw.
Och vi tycker om Coca-cola, eller iallafall jag ;)

Sådär, nu fick ni se ytterligare lite bilder från matfestivalen.
Dock bara på de 3 huvudpersonerna, men det räcker ju
Vi är ju trots allt dom bästa.
Och imorgon åker min vän Diana o Fredrik till Danmark för dom går natur.
Hur ska jag klara mig ?
Men då är det ju tur att jag har fler underbara vänner !!

Nu blir det till att fixa för imorgon,
ha de bäst..
pussokram

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jo, Bulgarien var riktigt skoj, dit åker man lätt tillbaka:) Men matfestivalen verkade inte vara fy skam den heller! Var det något att ha eller?

2008-09-01 @ 13:16:26
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0