Lidköping


Har precis tagit en dusch, skönt efter att bara suttit här och segat !
Ska nämligen in till Lidköping.
Där ska jag först hämta upp Diana och vi ska ta en fika och prata massa strunt.
Närmare kvällen blir det Lejla, för hon har äntligen kommit hem från sina länder =)
Så det ska bli riktigt kul att få träffa henne, likaså Diana !!

Måndaxklubben får därför klara sig utan mig ikväll, haha,
Har ju redan varit där ett antal gånger, så kanske nästa vecka härnäst ?
Förra veckan var ju hellyckad med undantag från den extrema värmen.
Hittade också en bild på Harrys.se från förra måndagen.


                            Robert, jag och Sofie från Måndax.

                  Dessa två brudar ska jag fara in och träffa nu !

Just det, idag kommer min border hem igen från Cypern fast åker hem till Norge imorgon.
Kanske skulle hämta upp honom också, men de återstår att se..
Nu måste jag rusa,
ha de grejt!
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den var ju fruktansvärd den bilden.. ser ju inte riktigt klok ut ju!! :S

2008-08-04 @ 20:38:07
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0