Lidköping


Nyss hemkommen efter en liten vistelse i staden tillsammans med DIana.
Vi kikade runt för att hitta lite småsaker tills ikväll, utan större framgång.
Dock blev det väl en del andra fynd !
Sen lunchade vi vår kebabpizza, den bästa maten inför fest !! ;)

Gårdagen spenderade vi också ihop, hon kom hit efter jobbet.
sedan åkte vi in och spelade lite biljard, men vi tröttna ganska fort,
då åkte vi och köpte glass innan jag skjutsade hem henne .




Ikväll är det som sagt feest !!
För min del är det måndaxklubben som gäller .
Och innan det förfest med kärt folk .
Diana ska ha avslutningsmiddag i Skara med sitt jobb,
så hon kommer till Lidk. vid 02.30, ¨så då ska jag förhoppningsvis möta upp henne.
Sen blir det att åka hem till henne och sova, om allt blir som planerat..

Nu ska jag fixa alla småsaker som måste hinnas med innan jag börjar partaja.
Ha en trevlig måndag. take care !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Kristin

Var det en rolig kväll på Måndax? :)

2008-08-19 @ 11:05:19
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0