Jag hör inget .


Nu är jag vaken igen, men jag vill bara sova.
För jag har jätteont i mina öron och jag hör inget, min hals värker också.
Det värsta är när man pratar med folk o inte hör, för dom kan ju inte se att de gör ont ..

Aja, jag får väl helt enkelt stå ut, ska upp till fotbollen och döma en match senare.
Men det ska inte bli kul att blåsa i pipan, för nu är jag överkänslig för sådana ljud =( .

Igår spenderade jag dagen med Charlie, fast att jag knappt hörde vad vi pratade om , hihi
Vi var på roadtrip lite här och var eftersom vi var provköpare åt Ica,
Affärerna lyckades bra, förutom 1 gång då jag kunde köpa starkare öl utan leg.. ojoj..
Så vi hade en trevlig liten åktur med mig som GPS, haha och mycket hann att tas upp.


Jag , syster och Charlie när vi var lite galna på bion i sommar.

Nu ska jag gå och äta frukost, eller det blir väl lunch egentligen..
För mamma har stått och fixat något nu !
Ha de så bra,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

tack för dina fina ord syrran! puss

2008-08-24 @ 22:28:03
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0