I väntan på bättre tider ..


Snart står jag inte ut längre, och jag vet att ni hatar tjatet om mitt öra.
Men jag ska bara ännu en gång redogöra för hur jobbigt det är !!
I skolan, visst jag hör vad lärarna säger men när alla börjar prata är det bara massa sus,
och om någon ska viska något i mitt öra eller av annan anledning pratar tyst hör jag inte ett skiiit !!
Ahh, om de inte har gått över tills imorgon skulle mamma ringa till sjukhuset, men jag hoppas jag slipper !
För revaxör verkade ju tydligen inte hjälpa !! :O


I´m stuck here ..

Ikväll är det även match för min del, jag är inte direkt sådär jättetaggad.
men det känns som om jag aldrig är det, så de spelar ju ingen roll..
Får väl leva på att jag gjorde mål förra matchen, haha.

Neh nu ska jag sova lite innan jag sticker,
ha de så bra !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe ,hon är bara hos Josef, men är ju aldrig hemma å ja åker ju imrgon å hinner nog inte se henne innan dess nu :(

2008-08-26 @ 16:17:02
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0