Hjulafton !


God Morgon.
Idag är jag vaken tidigt eftersom jag var tvungen att skjutsa Diana till bussen för hon ska jobba!
Så tänkte att jag kunde ge en liten update redan nu och sen somna om ;)

Igår var det ju som sagt Hjulafton i Lidköping.
DIana kom till mig vid halv 7 och efter en stund åkte vi sedan in för att kolla.
Det var ganska mycket folk, som de alltid brukar vara men dock inte så ¨många vi kände igen.
Vi gick runt o runt o fascinerades av alla motorfordon.. hmm.
Sedan vid 21 åkte vi till Torngrillen, där vi träffade på Marcus o Oskar.
Så efter lite mat blev det till att cruisa med min gula skönhet ett par varv runt torget..
Haha, vi hade de ganska kul där i vår bil !!
Sen gick färden mot McDonalds där de blev glass och träffade även på lite nytt folk.
Så detta sluta med att vi fyra åkte med 3 andra kompiskillar hem =)
Men sen var jag o DIana tvugna att å¨ka hem,, de andra killarna skulle rejsa, eller vad de heter !
Och tydligen ville de utmana oss för de körde samma väg, men jag o diana var bättre ändå ;)


                              Jag o Diana hittade de snyggaste åken ..
                  


                   Dessa två grabbar hittade vi och spenderade kvällen med.
          
                                 Oskar o Marcus var redo för cruising !
         
                                           Diana tycker om våra killar.
          
                              Oskar klackandes högt i luften, sen var det hejdå!

Oj, vad tiden har sprungit iväg nu !!
Men jag ska ändå ta och sova lite till nu, måste ju ha lite krafter ikväll på fotbollsmatchen.
För inatt fick jag/ vi inte många timmars sömn.
Ha de så bra !
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0