Hit och dit..


Då har jag avnjutit en middag med mor,far och broder Tobias!
Innan var jag inne ett tag i stan där jag först träffade DIana.
Vi gjorde lite ärenden innan det blev fika på Henry´s Café.
Efter detta skjutsa jag hem henne och begav mig till Lejla.
Vi pratade o pratade, men sen blev vi avbrutna av samtal från min bror!
Så efter det åkte vi en sväng till McDonlads och sen vidare till Järpås.
Där hämtade vi upp Tobias och Kim och sedan tillbaka till stan.
Nu sitter jag här hemma, eftersom jag lovade mor att äta hemma bara för att Tobias åker hem imorgon!
Snäll som jag är ställer jag upp, men imorgon ska jag fara in till Lejla igen efter att han åkt till Norge =)



Dessa söta block köpte jag idag. även DIana inhandlade några !!

Nu ska jag slappa framför Tv:n och umgås med min familj..
Imorgon blir de mer fart igen.
Ha de bra!
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad fin du är på kortet =)

2008-08-05 @ 17:56:57
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Diana

JAG DÖÖÖÖR , de va mig inget smickrande kort!

2008-08-05 @ 23:43:01
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0