God Kväll !


Då har jag jobbat kväll idag, blev inringd från rekryteringen så jag kände att jag kunde ställa upp.
Det var faktiskt ganska kul att träffa på alla gamlingar igen :)
Innan jobbet hann jag med att träffa Diana som hade pallrat sig hit .
Vi åkte o köpte pizza av vännen Fadi som alltid är lika trevlig.
Sen blev det till att tjocka oss framför Tv:n med filmen The Hot Chick.
Den filmen är så himla bra, den får endorfinerna att flöda i kroppen ..



Imorgon var det som sagt dags för skola,
men inte förän vid 13, så det ska bli riktigt skönt !
Ska även bli kul att träffa alla igen, men samtidigt är de ju lite nervöst !
Aja, nu ska jag fixa lite för morgondagen och även ringa ett par samtal .
Ha de så bra, vi snakkes.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0