En dag i city.


Nu har vi kommit hem efter vår shoppingdag i Stockholm.
Vi var lite sega, men efter 11 så var vi på språng !
Det blev besök i affärer som Zara, Åhléns City, SOUK, Accent, H&M och massa mer..
Det finns ju en del att välja mellan om man säger så.
För min egna del blev det allt en del handlat.
Närmare bestämt 2 par jeans, 1 skjorta/blus, örhängen, 1 par skor och en body !
Känner mig ganska nöjd, däremot säger väl plånboken annat ..

Här nedan förljer lite bilder från händelserna här i storstaden :


Jenny på tåget mot Sthlm.

Firade Björn igår med hans mor + kille, sofie gör den delikata tårtan.. på golvet !!

Jenny och den knutna pistolen .

Hittade en fin men väldigt dyr klänning ..

Jenny och Sofie på Hötorget.


Sofie och jag på plattan.. det var en del folk där !!

Kanske visar upp vad jag shoppat senare eller imorgon, får se.
Nu ska vi vila lite eftersom vi inte är vana att shoppa i detta tempo..
Sedan blir det pizza/sallad för oss här hemma, de ska bli mys.

Hoppas ni har det toppen.
vi snakkes.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0