Brokeback Mountain


Såg nyss klart på filmen Brokeback Mountain.
Den var bra, men jag visste inte att den handlade om det den just gjorde.
Filmen har ju fått väldigt bra recensioner,
visst var den fin och väldigt bra gjord men jag vet ändå inte ..

     

Iallafall, ska strax äta .
Ikväll blir det kräftor och diverse saker !
Har även pratat med Lejla, men efter mycket om o men så orkade vi inte göra något..
Var är all ork, eller det kanske bara är bra att vara hemma, vila upp sig innan skolan ..
Fast jag vill ändå hitta på något, men vet inte vad..
Jag får väl helt enkelt spara krafterna tills måndag då de är utgång !!

Nu ska jag iallafall kila,
hoppas ni haft en bra lördag.
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Diana-jag orkar

mohaha, diana kines orkar allt, även fast hon jobbat o jobbat, och vart ute ..



slöa kan man göra ngn annan dag ;);)



Kom igen elina, jag vänta rpå kräftorna. är maten klar snart ? (;



för jag är hemma hos dig !!!

2008-08-16 @ 19:11:36
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej Elina:) Fin blogg! Kram Kristin

2008-08-16 @ 20:27:34
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0