Biljard och middag,


Hej på er !
Igår var allt ännu en trevlig kväll.
Det blev ju nämligen biljard och middag med fotbollslaget,
Jag o Lovisa kämpade tappert i vårat lag, men tyvärr var inte lyckan på vår sida ..
Men kul hade vi iallafall, och det var ju tur det !
Efter biljarden for vi alla vidare till Roma,
för min del blev de kebabsallad och det var väldigt gott !
Vi blev sittandes ett tag och pratade om allt mellan himmel o jord,
så det var allt kul att vi hittade på något igen.
Och som Jörgen sa, "det är kul att se så många på träningen idag .. "


Lina och Anna var bara liite bättre än mig o Lovisa .. ;)

Idag kommer även Diana hit en sväng,
men innan det ska jag vara duktig o klippa våran stoora gräsmatta.
Sen mot kvällen ska jag också hinna med att jobba i 6 timmar.. puh.
Och imorgon är det skola, lite skolångest faktikst..
men samtidigt ska de bli ganska skönt, komma tillbaka i rutinerna !

HA de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite bättre? ;) haha! vi var grymma

2008-08-31 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0