Älskade dotter.


Ibland överträffar man sig själv,
iallafall om mina föräldrar får föra talan om mig !
Dom har skapat sig en bild om att jag skulle vara lite lat av mig..
att jag ogärna hjälper till, och att de var bättre när jag var yngre..
Nu har jag tydligen gått från att vara den duktiga flickan till hmm ja upproriska..
Ne skoja bara, så drastiskt är det faktiskt inte !
Och det är klart jag är deras älskade dotter ;) ..

Idag har jag även bevisat för dem att jag kan !!
För jag kom precis in efter att ha klippt hela gräsmattan, och den är väldigt stor.
Har även plockat några grenar dessförinnan .
Så nu känner jag mig nöjd, men lite sluuut (A).



jaja, det är ju bra att man kan vara till nytta ibland.
Men nu ska jag slappa lite.
Ska läsa "Dotter önskas", faktiskt en ganska bra bok !
Ha de grejt.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

då är det bättre om du tar en sista minuten på måndag istället.. för det fanns ju inga billiga och bra nu ändå!!

2008-08-06 @ 22:20:45
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0