Älskade bilder


Åh, jag blir så trött..
skrev ju förut att vi fick vänta på religionen, men såklart var den inställd sen !
Så vi/jag fick en onödig väntan på ca1½ timma, typ !
Aja.. Iaf jag, Ida o sofia gick då en snabbis på stan ..
Sen for dom hem och jag blev i behov av ett fritidskort,
hämtade då bilen hos mamma och åkte till Diana,
sedan vidare till stan där vi gjorde lite ärenden och åt glass.
Efter detta begav sig Diana hemmåt och jag hade sällskap med Tobias istället =) .

Nu sitter jag här hemma igen, har precis druckit upp min älskade coca-cola!
Har även fått bilderna från släktkalaset och bion av Charlie,
så jag tänkte bjuda er på ett par =)
Se och njut ..




                 


                  

Dåså, det tar allt sin lilla tid att ladda upp bilderna..
Nu måste jag dock skynda mig och hoppa in i duschen
Måste ju fixa vilka kläder jag ska ha också, puh !
Men de får bli något gammalt, who cares ?

Just de, höll på att glömma en viktig sak ;)
Gårdagens match slutade med vinst,
vi vände från 0-3 till 6-3 , och gissa vem som stod för 1 av målen..
Jo, såklart det var jag , hihi !

ha en bra fredagskväll/natt !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Diana

HAHA, ni är bra skön alltså ..(syftar på de tre sista bilderna) hahaha !!



vadå gammalt? tyst med dig, mitt linne är ntt för fan :D

rng sen !

xoxoDiana

2008-08-23 @ 07:33:19
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0