Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar..


Åter hemma efter en arbetsdag. Två dagar av sex är avklarade för denna vecka + min lediga fredag!
Gårdags eftermiddagen spederades i staden med Diana. Sedan hyrde vi Bröllopsduellen, och iallafall jag blev sugen på bröllop.. Nu vet jag iallafall att jag ska ha en Vera Wang den dagen jag står vid altaret, hehe!
Morgondagen innehåller jobb, men på eftermiddagen ska jag in till staden för en fika med Johanna. Jag märker att det inte är lika lätt att hålla kontakten med sina kompisar nu efter studenten. När man gick i skolan tog man det för givet att se alla sina vänner. Men nu är man vuxen och livet ändras, fast jag hoppas man kan behålla sina nära & kära från skoltiden ändå. Pratade med Caroline och jag hoppas vi kan få ihop ett gäng för måndaxklubben nu på måndag, jag har aldrig kommit dit än denna sommaren.
Jaja, nu ska jag fortsätta kolla lägenheter. Har fått ett par att välja på, så nu är det väl nästintill bara att bestämma sig. Desto viktigare är det med jobben. Så jag hoppas på det bästa! För isåfall går mitt flyttlast snart härifrån :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0