Don't wanna be there when there's nothing left for me


Denna dagen har hittills bestått soffliggandes med två filmer och 5 värktabletter. Nu mår jag därför illa och har ont i magen eftersom jag är väldigt anti tabletter och aldrig tar det om det inte är ytterst nödvändigt. Och eftersom det var en order från Sjuksystern så var det väl bäst att lyda. Men om min feber, halsont, ledvärk, huvudvärk och allt vad det är inte gått över tills imorgon så blir det en sväng till sjukan för undersökning. Så jag hoppas jag vaknar upp till en bra dag imorgon, för min långledighet är slut och jag har tvingats sjukskriva mig 2 dagar, och jag vill, jag vill jobba nu i helgen. Jag är för rastlös här hemma, samtidigt som min kropp säger Nej till all sorts arbete. Livet är inte alltid rättvist. Men jag får väl proppa i mig lite mer tabletter innan dagen är slut, och om jag orkar så kanske jag kan blanda ner dem med lite mat så att jag slipper ha ont i magen. Usch, vilket elände. Men snart är jag frisk, jag måste iallafall vara frisk tills måndag, för min måndag är planerad och då kan jag inte vara sjuk. Det går inte.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte roligt lillan. tycker du kan bli frisk nu så du orkar PARTAYA på nästa lördag ;) då jäklar...

2009-07-31 @ 20:02:35
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Stackars dig..

2009-08-04 @ 11:04:15
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0