You bring me luck,


Oj så seg man är för tillfället.
Lejla åkte precis hem igen efter att ha sovit här.
Gårdagen blev väldigt bra för oss två.
Vi lagade god mat och hade även införskaffat massa onyttigheter ..
Sedan följde det filmer, Tv, Dator och en massa prat, vilket var väldigt trevligt.
Även ett efterlängtat samtal, som gjorde både mig och lejla yckliga,
eller jag blev lycklig och lejla blev lycklig för min skull kanske man ska säga ;)
Vi hade även tänkt vara uppe hela natten, men vi blev ganska trötta, så sängen kallade 01.30..

Blev väckta vid 10 tiden idag av samtal från Norge,
efter det låg vi och pratade lite innan vi åt frukost.
Sen har vi bara varit allmänt slöa.

            

SKa snart ta tag i min dag och fixa iordning lite,
senare kanske jag ska plugga lite innan jag bunkrar mig vid Tv;n ikväll =)
Hoppas ni får en bra dag, so long elina.



Kommentarer
Postat av: Line

jaa visst är de bra? :P kan inte sluta se på sån skit allså :P hehe :) Taack så mkt, det ska faktiskt bli intressant (a) men kommer sakna våran julmat:P haha :D Hoppas din prao vecka går bra också! (Y) =)

2008-11-16 @ 16:39:10
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Sofie

vad är det för lila tröja du har på dig?den var fin! =)

2008-11-20 @ 09:00:49
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag har en förmåga att ändra svartvita bilder till färg vettu! ;P hihi



ne jag såg den på Dianas blogg också! =)

puss på dig! tack

2008-11-21 @ 17:18:02
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0