Sick and tired

Heej,

Jag mår inte så bra..
EFter jobbet igår var jag helt slut och borta.
Kände mig febrig, yr, halsont och massa annat elände
Med ingen ork dog min kropp vid 19 och jag sten somnade,
endast en liten runda vid 21 var jag uppe för att fixa en sak men strax därpå sängen igen.

Denna dag började inte bättre,
kände mig likadan som igår men jobbet kallade,
var kurs i Lidköping idag så jag kunde inget annat göra än åka dit.

Nu sitter jag här igen,
tänkte bara ge er en update.
Sen blir det nog lite film och Fotbolls tittande.

En liten ljusglimt med gårdagen var ändå ett samtal med en kill kompis.
Vi pratade nämligen lite om kärlek, vilket Aldrig är lätt.
Jag sa något om att man borde glömma en vissa personer,
men han frågade mig då varför man ska glömma någon ?
Och egentligen, varför ska man glömma någon som man en gång tyckt väldigt mycket om ?
Man har ju trots allt haft en bra tid eftersom man valde att tillbringa en tid med han.
Så varför glömma något bra..
jaja, jag vet inte. Men min lilla kompis hade nog rätt trots allt.
Och jag vill nog aldrig glömma!


Denna bild gör mig på ett bra humör, skål på det!
Och jag saknar allt min Lejla,

Hoppas ni mår bra
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0