Lördag.


God Morgon på er !
Nu har Diana åkt till jobbet, fast vi försov oss eftersom ingen ville väcka oss..
Hon kom nämligen hem till mig efter gårdagens jobb och snosade även här.
Vi var också "fyllechaffis" åt födelsedagsbarnet och SOfie.
Och på natten när vi hömtade dem var vi också med om lite trauma..
Neh, inte riktigt trauma men vi fick agera ambulans efter att sofies kompis blivit skallad..
Så det var tur att vi befann oss på rätt plats vid rätt tillfälle, dessvärre var det ju för han!




Idag ska jag kila in till staden,
känns som om jag gör det hela tiden.
Men har lite att fixa och ska även till mormor.
Mot kvällen ska jag träffa Lejla eftersom det inte blev så igår !
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0