Vad var handlingen ?


God Kväll

Det har varit ett fullspeckat schema för lilla mig !!
Gårdagen innehöll som sagt bio med Ida,
Vi var de enda i salongen, sen kom Charlie som jobbar där,
Så vi hade allt en väldans bra service vill jag lova ;)
Det enda negativa var väl att vi mer eller mindre inte såg så mycket på filmen (A)
Istället blev det en del sms, telefonsamtal och djupa samtal mellan oss tjejer,
Men det var de värt, Kul hade vi iallafall vill jag lova
image195
Charlie the movie maker ..

Denna dag började redan vid 7, hade X-dag och var ledig
Men vaknade av en gjutmaskin som befann sig utanför mitt fönster,
Klockan halv 9 fick jag ett samtal, det gjorde mig glad !!
Bestämde mig då att kila in till staden medsamma , för att reda ut en sista grej ..
Så nu är allt verkligen över.
Gick sen till körskolan och plugga,
sen var det lunch med mor och hennes kollegor och efter detta plugg igen.
Träffade sedan min Kära vän Ida,
vi kika runt på stan och sen åt vi glass.
Vid 16 hade jag körlektion, det är såå kul !!
Sen var det raka vägen hem till Vinninga för att spela match,
detta slutade med 1-1,
image196

Nu är jag hemma igen,
imorgon blir det tidig uppgång igen,
ska jobba från 7-16 , puh!

Ha de vackert,
pussokram!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Va tråkigt... beklagar... :/ men jag visste inte ens att du hade en pojkvän, har det varit hemligt bland släktingarna va? Tur att du har dina vänner som kan stötta dig iaf, din kompisar verkar va riktiga guldklimpar :) *krama om*

2008-04-29 @ 21:51:58
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com
Postat av: ida

haha ja det var verkligen en trevlig kväll=)
fast vi missade filmen typ hahaha!
hoppas det går bra imorn sötis=)
puss

2008-04-29 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0