Träningsmatch med Vinst!


God kväll.

Då var man här igen, och dagen har bara svischat förbi.
Vaknade vid 11, lite panikslagen eftersom jag skulle åka på match vid 12.
Det var nämligen A-laget som spelade, mot Edsvära.
Det hela slutade med vinst, 4-2 :)
Snygga mål också av brudarna, jag kunde också gjort ett men min vänster behöver lite mer styrka dock..
Men i övrigt en riktigt bra match av oss tjejer !!

Pratade även med några om vår Spanien resa,
idag är det exakt 2 månader kvar tills vi beger oss.
7 brudar i Lloret de Mar !!
image130


Gårdagskvällen blev också bra,
den tillbringades hos mina kusiner på kalas.
Och självklart kunde jag inte vara utan min Kines,
så hon hittade också dit efter ett tag!!
Måste erkänna att min släkt faktikst är väldigt bra,
vi är inte riktigt som alla andra ;)


Jag o Jenny,,          Diana med Daniel och Mathias!

Men nu är det dags för mig att studera lite,
har matteprov imorgon ..
Ha de bra!
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, japp det var j*vligt roligt att spela idag faktiskt. :D

2008-04-06 @ 21:15:44
URL: http://downtoyou.blogg.se
Postat av: ida

ditt mål kommer snart=)
och fasen vad gött två mpnader- 1 dag till spanien, och 2 mån till min födelsedag haha;)

2008-04-07 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0