Stavgång och solen,


Goddagens

Det känns som om det inte varit så mycket skola idag,
lärare var antingen sjuka eller bortresta.
Hann då med teori på körskolan och lite ärenden.
Jag och Ida for in lite till staden,
fick i uppdrag att fixa en klänning till min syster !
Hon kommer hem på besök från Stockholm imorgon,
och klänningen var slut däruppe, så vad gör man inte.
image135
Var det rätt klänning Sofie ?  ;)

Innan skolans slut var det Hälsopedagogik,
på schemat var det Stavgång med fikapaus
Efter detta så besökte jag och Diana solen lite,
eftersom vi inte får så mycket av den i övrigt.

Pratade precis med min broder Tobias också, trevligt!
Han hade även kikat in på min blogg, haha!! :)

Men nu ska jag läsa teori,
jag vill ha körkort nu har jag kommit på,
det tog ett tag.. (A).

Ha det så bra,
pussokram!


Kommentarer
Postat av: Diana,

woho, kom ihåg att fråga om de dära imorgon, !!
då har dem ju ett X antal dagar på sig att fixa det. säg till mig ifall svaret är ett Ja, för då kan jag ju skriva vad ja vill ha (; eller ah du förstår ^^,

xoxo

2008-04-08 @ 17:54:33
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Elis

Är det jag som är dum eller läser du på StenInges? Tycker jag har sett dig (eller ah mer ditt namn) där:)

2008-04-08 @ 19:49:31
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: Sofie

Japp, rätt klänning, visst är den fin ska nog ha den på fredag tror jag om den passar.. den satt fint på dig!! pussar

ps jag kommer inte imorgon utan på torsdag.ds)

2008-04-08 @ 19:51:43
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se
Postat av: ida

det ser ut som att du skulle passa väldigt bra i den klänningen också elina:)
och jag och sandra trodde också det var du på steninges i början haha för den har liknande stil som dig med haha

2008-04-08 @ 20:06:36
Postat av: Elis

jasså jaha, men då måste det varit någon annan elina då;) hur går det med körkortet? Japp det tycker jag verkligen, vore toppen!

2008-04-08 @ 20:56:24
URL: http://elinsand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0