Staden med Sofie och KusinJenny


God kväll

Vad händer för er denna fredags kväll då ?
Själv blev det inte riktigt som det var tänkt,
skulle egentligen åkt till Diana och sen vidare till en så kallad fest,
men ska jobba imorgon kl 7, och det har varit lite mycket som hänt det senaste
så det blev bäst genom att stanna hemma..

Under dagen så har jag varit i skolan, det var lugnt.
När vi sluta missa jag,Ida och Line bussen så vi gick till Netto,
där köpte vi Naturgodis, men dock blev det ej billigt förän nästa vecka.. ;)
Sen mötte jag upp Sofie och Kusin Jenny på staden, det var trevligt !!
image131
Jag och kusin Jenny

Åkte sen hem, då systrarna tog en löparrunda,
måste då tillägga att Sofie har lite träning att ta igen , haha !
image160

Ha det så bra,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0