Spanish evening !


Tjoho

Då har man jobbat hela dagen lång,
men det var allt kul, de ger ju pengar iallafall !!
Sen var det lite övningskörning,
Nu är jag åter hemma och fixar iordning mig.
Ikväll är det nämligen lite mys med tjejerna som ska till Spanien :)
Ska till Rebecca och sen fick vi se vad som hände,
troligtvis in till stan, annars blir det väl någon överraskning ..

Så nu har jag inte tid att sitta här,
vad händer för er denna valborg föresten ?

image197
I brist på bilder får ni mig i en trippel  ..

Ha en trevlig afton,
det ska jag !!
pussokram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ha en trevlig valborg :)

2008-04-30 @ 17:31:39
URL: http://EnMatildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0