Sol Sol Sol

Tjoho

Lite dålig update som vanligt nu ..
Gårdagen var lite upptagen om man säger så,
det hände både bra och mindre bra saker, så jag kände inte riktigt för datorn!!

Höjdpunkten var dock när jag fick träffa min Kines Diana!
Jag kilade hem till henne i väntan på att hon skulle bli klar,
sen tog vi bussen in till staden igen !
Det var fin fint väder och allt var härligt,
innan vi skilldes åt träffade vi också på David och Dedde,
det var ett tag sen så vi satt i solen och snacka, kul

image155

 

Denna dag gick fort, hade enbart spanska lektion på 2,5 timme,
sen var det dags för körlektion, det gick sådär !!
Men som sagt, övning ger färdighet, inte sant ?

Ikväll ska jag även iväg till Mariestad med några fotbollstjejer,
ska jobba lite och tjäna pengar !!
Sen blir det nog till att fira pappa som fyller år idag,

Ha det bra,
pussokram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0