Shoppaholic !


Tja !

Skoldagen gick väldigt fort idag, och det hände inte så mycket!
Efteråt kom Sofie och hämtade mig och Ida och vi gick på stan,
mötte sedan även upp mamma !
Istället för att kolla presenter till min syster blev det lite shoppat åt mig !!
Köpte en Tubtop, rouge och ett läppstift,
kanske känns gammalmodigt, men väldigt snyggt,, eller hur Ida ? ;)
image140

Nu kom Björn precis, och jag fick en prov parfym Kylie Minogue !
Men ska hoppa in i duschen nu, och sen är det förfest och Stadt!
Det ska bli nice,
ha det bra!
pussokram!

Kommentarer
Postat av: ida

det ar riktigt riktigt snyggt=)
ha så kul i kväll nu och kör hårt haha;)
puss

2008-04-11 @ 17:57:56
Postat av: Diana,

FÖR ELINA HAR BLIVIT EN KVINNA (; right ?
CALL ME LATER OR I CALL YOU - WE WILL SEE !

2008-04-12 @ 15:17:38
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0