Party all the night !

 Godkväll !

Gårdagskvällen var helt lyckat !
Mycket bättre än förra fredagen om jag får säga det själv (A)
Det var förfest hemma hos Anna Sanderi,
vi var ganska många flickor och det fanns även två pojkar närvarande :)
Det nalkades Singstar, musik, snacks och lite alkohol ..
Sen bar det av till Stadt, och denna gång var det way much better om man säger så

Kvällen tog slut när vår så kallade "Fylletaxi" kom, vilket var Tobias o Alex !
Allt avslutades vid 03.

Idag blev det inte så mycket sovmorgon heller, har nämligen spelat match.
Blev dock förlust med 3-2 ..
Men nu är jag hemma och snart är det dags för 20-års kalas,
så jag hinner inte fixa bilder, det kommer senare !

Ha det så bra,
pussokram!

Kommentarer
Postat av: Em-pem

hjälp mig :) ge mig tips på sorgliga låtar!

2008-04-12 @ 17:11:30
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0