Ny garderob, tack!

Usch, då var man hemma efter fotbollsträningen.
Det haglade/regnade/snöade på oss,
samtidigt som det blåste lite och var kallt.
Men men, vi tog oss igenom det med.

När jag kom hem var mamma i full gång och städade,
och inte var som helst, utan MITT rum !!
Tänka sig, men jag hjälpte också till sen..
Kom då på att jag vill ha en ny garderob,
eller åtminstonde utöka den.
Jag har absolut ingen plats, utan när man tar ut ett plagg åker 100 andra ner, typ..
Antingen får jag rensa den eftersom mer än hälften inte används,
eller så får jag lägga över i "Gästrummet"...
oj vilka problem!!
image137
Den här skulle inte vara fel att ha i sitt rum..

Aja, nog om det.
Nu ska jag plugga teori,
ha det nice!
pussokram!


Kommentarer
Postat av: ida

fan vad snyggt så skulle jag vilja ha det!!=)

2008-04-09 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0