Kan drömmar gå i uppfyllelse ?


Natten var jobbig,
har inte sovit så mycket ..
jag hade en dröm, den var helt underbar
men såklart måste man också vakna
och inse att det bara var en dröm ..

Men det värsta med denna dröm var att den har varit sann,
och jag vill att den fortfarande ska vara det,
men tyvärr så är det nog slut på det nu ..
Det känns så iallafall .
image193
Aja iallafall,
förmiddagen har spenderats med teori och The Voice,
Det kändes bra,
nu sitter jag bara o väntar på att tiden ska gå
Ska spela match sen, det är seriepremiär, gött !!

Men nu ska jag återgå till vardagen,
ha det underbart !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

Japp, det kan de! Jag träffade ju Fredrik

2008-04-27 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0