Jag är på G..

Sitter här efter att ha provat kläder tills imorgon !!
Aah, det ska bli så bra.
Jag, Lejla och DIana, 18åringarna!!
Lejla har även skickat musik så festen är redan igång ;)
Tycker lite synd om de icke fyllda 18åringarna, typ Ida.. hehe

Jag säger bara low low low, och lejla skulle visst lära mig dansa som blattar, haha!
Hoppas nu att morgondagen blir lyckad!!

image117
Springningen gick för övrigt bra, min moder var på hugget och fotade :)

Aja, nu ska jag kila!
ha en bra kväll,
pussokram!

Kommentarer
Postat av: Flow L

Haha underbart att höra, du vet hur vårt motto lyder ;) ska bli skit najs imorgon.
PUSS
+ snygg bild av din moder

2008-04-03 @ 21:38:23
Postat av: Emilia

Ha det så kul imorn! Vem vet, vi kanske ses ;) Hihi! Puss å kram!

2008-04-03 @ 21:59:36
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com
Postat av: ida

ja mig är det jävligt synd om asså:( men ha så kul brudar och dansa lite åt mig:)

2008-04-04 @ 17:33:01
Postat av: Elis

haha åh även om jag inte umgås med er så tycker jag att ni får dra med mig ut någon helg.. Fyller ju nu på tors och har inte en kotte att gå ut med;) (Y)

2008-04-08 @ 19:53:17
URL: http://elinsand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0