Härliga sol sol sol ..


Jag trivdes inte så bra i mitt kära hem när jag väl kommit dit,
så efter 1 timma for jag in till staden igen!
Där träffade jag på min lilla DIana.
Vi gick och köpte oss massa glass och satte oss i solen,
det blev nästan 2 timmar, så härligt!
image174
Som DIana kalla det, mjölkchoklad och vitchoklad .. hehe,

jag tar igen det i Spanien ..
image177image176
För det var glass i stora lass !!
image178

Det var allt en trevlig eftermiddag i solen med Kära DIana,
bra att göra andra saker för att glömma de dåliga..

Träffadepå min moder sen som jag sedan tog sällskap med hem,
Jag fick övningsköra, det gick väldigt bra faktiskt!!
Och jag vill inget annat än att ha körkortet nu, ååh!!

Hoppas ni har det underbart i solen,
ha det gott !
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0