Göteborg


Halloj

Då har man besökt staden Göteborg med Kära Diana.
Det blev inte så jätte mycket shopping,
vi (jag) var inte på sådant humör, men vi hade det trevligt ändå !!
Vi åt också på Kinarestaurangen, Gud vad gott men dock väldigt hot !

image185
På vägen dit, det var väldans mycket folk !! Jag o Diana förgyllde tiden med samtal och Ipod
image186image187

image188
Denna rosa kofta var det jag inhandlade idag ...

Sådär, det var lite om min dag,
strax kommer Diana med bussen och vi ska ha en liten hemmakväll,
egentligen var det tänkt att åka till Kronan på Ladies night,
hade ju Fri biljetter , hehe..
men det är dålig kommunikation så vi fick skippa det.

För övrigt så kan jag även säga att gårdagen var kanon,
vi blev ett litet gäng med brudar,
Bilder från den kvällen blir en annan gång,
för nu måste jag kila !!

Ha det så bra,
vi hörs
Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0